Friday, January 1, 2010

SEMUANYA TINGGAL KENANGAN 'KUMBANG MELAYANG & IMPIAN KU MUSNAH SEKELIP MATA"



Perkenalan hye sekejap sahaja...Kebahagiaan hye sebulan shj dpt ku nikmati...Ungkapan sayang senang je diberikan olehnye tp ungkapan slmt tggl pun senang shj diungkapkan...APE SILAP KU?...APE DOSA KU?...KNP ORG TK MEMAHAMI KEADAAN KU INI?... Tiada ape yg ku pinta dr nye hye lh fahamkan keadaaan diriku ini...Aku dipenuhi tggjwb yg besar dan aku perlu membalas jasa kedua org tua ku...Mereka tiada sape lg yg diharapkan, hye lh aku sje buah hati dan cahaya yg menerangi hidupnya...

Saban hari aku menagis mengenangkan peristiwa dan nasib ku ini...Aku perlukan seseorg yg dpt memahami perasaan dan keadaan ku ini...Aku tidak mintak harta @ kemewahan tp hye lah kasih sayang, belaian, manja dan faham keadaan ku ini...

Wahai kekasih ku sesungguhnya engkau telah mencuit hati ku ini...ketahuilah aku harus memilih dan membuat keputusan yg terbaik agar engkau tidak dikecewakan suatu hari nti kelak...Aku memilih jln ini bkn kerana mementingkan diri tp aku sayang pd keluarga ku...Ayah dan ibu ku adalah segalanya bg diriku...Aku tk pernah memikirkan kebahagian diri tp aku sggup berkorban utk org yg tersayang...Demi Allah, aku tk pernah terniat utk mengecewakan impian dan harapan mu dan keluarga mu...Ini jalan yg terbaik utk ku dan diri mu...Aku sentiasa berdoa supaya engkau dikurniakan dan dipertemukan dengan org yg dpt memenuhi segala2 impian dan harapan mu...Doa ku sentiasa mengiringi kemana diri mu pergi...

Salam sayang dr org yg pernah engkau ungkap kan kate SAYANG setiap mase dan setiap detik....

No comments:

Post a Comment