Monday, June 29, 2009

SEMUA TIADA ERTINYA LG...


ape yg aku rase skrg nie dh kosong...jiwa ku kosong...aku dh tkde perasaan nk buat ape2 pun...aku dh tak tau nk buat ape...jiwa dh byk kali di kecewakan...langkah ku bagaikan berada diatas angin sahaja...perjalanan ku pun tiada haluan...aku rase diri ku nie tak bermakna lg...dh tak kisah ngan keadaan sekeliling...semua nya ade yg tak berpuas hati dengan ku ini...akan ku pendam buat selama-lama...aku membatukan diri untuk menjaga perasaan semua org...semua tuduhan dilemparkan kepada ku, aku simpan sahaja...aku hormat segala keputusan semua org bg melegakan hati masing2...walaupun pd zahirnya aku merana sgt22222...tiada sape yg mengerti perasaan ku ini...semua tu dah berlaku, tiada jalan yg bleh berpatah balik...


hr nie pun aku cuba utk senyum tp sukar bg diri ku lg...ape lah daya diri ku ini utk menahan sebak, air mata, kekecewaan, kelukaan, kedukaan dn sbgnya seorg diri...semua pergerakan ku terbatas dan tiada lg keseronokan dan kehidupan br yg aku ingin kan lg...semua nya tiada gunanya lagi...

No comments:

Post a Comment