Thursday, June 18, 2009

kesedihan yg tiada kesudahan


knp lah kehidupan ku tiada kesudahan kesedihan...mcm mane nak tangani dan ubati hati yang luka nie...tiada sape yg mengerti perasaan ku...ape yg semua nasihat hye lah bersabar...tp hati ku tetap terluka dan tak terdaya nak tggung derita, kemurungan dan kesedihan diri...pabila aku melihat kwn2 ku sentiasa gembira, aku sering berpura2 gembira bg melindungi dr org lain tahu...dulu setiap mase aku sentiasa menagis...bila tiba waktu mlm air mata ku sentiasa bergelinang dan mengalir ke pipi, tp tkde sape yg mampu untuk menadah air mata ku ini...

aku sentiasa meluahkan perasaan pd kakak kesayangan ku yg sentiasa bersama...tp dia jauh dr dia...aku memerlukan dia, tp apekan daya dia ada tggungjwb yg lain...aku bersyukur dia sentiasa memberi aku semangat utk bangkit dan beri nasihat...yg selebihnya terpulang pdku...

Y Allah berikan ku kekuatan utk tempuh segala dugaan yg Engkau berikan...hambaMu ini memerlukan kekauatan utk tempuh onak ranjau kehidupan yg penuh cabaran ini...Ya Allah berikan ku peluang merasa kegembiraan yg ku idamkan selama nie seperti wanita2 lain...Hanya kepada Engkau sahaja aku bermohon dan menadah tangan utk meminta sesuatu...Amminn...

No comments:

Post a Comment